Mycket bloggande idag..

Tror att stressen kommer att speglas i min blogg idag, känner att när jag behöver ta en sekund och inte stressa med hår, smink eller klänning skall jag skriva om hur min dag går fram mot Örenäs slott.
Nu har Zäta och Zara precis lämnat stormgatan för att åka till Ida´s, där det skall bli omhändertagna och få fina frisyrer. Det börjar komma små fjärilar i magen när vi kom fram till att det faktiskt bara är 5 timmar kvar till vi skall vara hemma hos Anna Phil som styrt upp en " förfest/fotografering för föräldrar förfest" Hur skall man hinna?


Tro det eller ej men för att lugna nerverna tog vi varsin "lite en" (ganska stor en) ;) till kaffet. Det gäller att ju att starta tidigt och dricka varanan vatten eller hur ;)  

Nu skall jag in i duschen...

Kommentarer
Postat av: Anna Pihl

Klart du hinner Alma, best prom ever!? Det blri nice! Allt löser sig, brukar det göra ju! Kram ses snart

2008-05-23 @ 10:55:12
URL: http://xoxogossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0