Nyduschad och redo!

Det var underbart skönt med en kall dusch. :) Nu har jag 30 min tills jag skall få mitt hår fixat, innan dess måste jag locka det lite så att topparna inte är så raka :S? tydligen är det lättare att göra en svinrygg när håret är lite smutsigt och inte så rakt.

Anna Linné ringde nyss och tror att alla är lika stressade som vi är, hon har kämpat med att sy löshår halva natten och jag förstår att hon är trött idag.

Tacka gud för After sun lotion! var nervös att jag skulle vara så solbränd att det gör ont att ha kläder på sig :) Men jag har klarat mig. Vi tjejer skall nog alltid vara lite over the top, speciellt när det gäller saker som att sola. Vi skall sola de där extra 2 minuterna, trots att vi vet att vi troligtvis kommer bränna oss. Men vi vill alla ha den där , nykommen hem från semester, solbrännan. 
Nu är det hår som står på agendan, bilder kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0